Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Feel the Jungle Kft., mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház (www.moaijungle.hu) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, amennyiben a vásárló (“Megrendelő”) minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum a weboldalon elfogadott formája kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre és írásbeli szerződésnek minősül.
A Szolgáltató az így megkötött szerződéseket egyedi rendelés azonosító számmal iktatja, mely információ utólagosan is hozzáférhető.
A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
A webáruház működésével, megrendelés- és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén, az ügyfélszolgálattal tud kapcsolatba lépni és bővebb információt kérni.
Adattovábbítási nyilatkozat
Elfogadom, hogy a Feel the Jungle Kft. (1082 Budapest, Harminckettesek tere 6/a) által a moaijungle.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a CIB Bank Zrt. (1024 Budapest, Petrezselyem utca 2-8.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a CIB Bank Zrt. Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
https://moaijungle.hu/cib-adatkezelesi-tajekoztato
Általános kereskedelmi feltételek
Az alábbiakban felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott megrendelő kötelező érvényűnek tekinti magára nézve:
▪ A rendelés leadásával a megrendelő tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a honlapon megjelenített árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja.
▪ A kiszállításokat a Szolgáltató partnerhálózatán keresztül szervezi.
▪ A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
▪ A megjelenített kiegészítő termék (pl.: kosár, kaspó stb.) formája, színe, típusa is eltérhet, melynek helyettesítése a készlet függvényében megengedett.
▪ Áruhiány esetén, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
▪ A virág és ajándék vásárlás bizalmi ügynek tekintendő, így a Szolgáltató harmadik fél részére a megrendelő által kért információk továbbjuttatásán (pl. üdvözlőkártya szövege) kívül, semmilyen adatot nem ad ki.
▪ Amennyiben a Megrendelő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor a Szolgáltató nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
▪ A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ár
▪ A megjelenített termékek csak online rendelhetők házhoz szállítással.
▪ A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét és arról fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
▪ A termékek ára Magyar Forintban értendő és tartalmazza az Áfát és a csomagolási díjat.
▪ A termék ára a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kaspó stb.) díját nem tartalmazza, ha csak külön a termék leírásban nincsen feltüntetve.
▪ A termékek díja nem tartalmazza a házhozszállítás költségét. A szállítási költség az irányítószám és a termék alapján kerül meghatározásra a posta szabályzata szerint.
▪ A termék a megrendelés idején érvényes ár szerint kerül a Szolgáltató által számlázásra.
▪ A Szolgáltató által üzemeltetett weboldalon megrendelhető termékek árainak változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja és az árak módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ár módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
▪ Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató köteles a teljes vételár megtérítésére.
Vásárlás menete
Mint az összes webshop, így a mi virágküldő weblapunk is a kosaras rendszerre épül: aki vásárolt már interneten, annak könnyű dolga lesz. A termék oldalakon, amennyiben van rá lehetőség, kiválasztja a virágot, majd a „KOSÁRBA TESZ” ikonra kattintva, a jobb felső kosárba pakolja a termékeket. Miután az összes terméket a kosárba pakolta és befejezte a vásárlást, akkor kattintson a jobb felső sarkban található kosárban lévő „Megrendelés” ikonra. Ez után a kosár oldalra jut, ahol ellenőrízheti, illetve módosíthatja a termékeket, azaz a rendelést. Ha mindent rendben talál, akkor újból kattintson a „Megrendelés” gombra. Ekkor megkérdezi Öntől a rendszer, hogy visszajáró vásárló, vagy új vásárló. Amennyiben Ön visszajáró vásárló, akkor csak be kell jelentkeznie.
Ha új vásárló, akkor egy gyors regisztráció szükséges
– Név,
– számlázási cím,
– telefonszám,
– szállítási cím,
– e-mail cím,
– egyedi rendelési adatok és
– szállítási adatok
– jelszó (amivel későbbiekben bármikor bejelentkezhet).
Ez után tudja megadni a címzett adatait, a fizetés módját és kiszállítás módját, majd a megrendelés leadásával véglegesítheti a megrendelést, melyről emailben értesítést kap. Ez után következik a fizetés.
A fizetés menete
háromféle fizetési módból választhat:
1. bankkártyás fizetés: a bankkártyás fizetés a megrendelés után azonnal elindítható. A képernyőn megjelenik ez a lehetőség, mivel a megrendelés leadása után a rendszer automatikus átirányítja Önt a CIB Bank Zrt. oldalára, ahol a fizetést biztonságosan elvégezheti. Sikeres fizetés után a rendszer visszairányítja Önt az oldalunkra, ahol megerősítést kap a sikeres fizetésről. A CIB Bank Zrt. közben emailen is értesíti Önt, hogy sikeres volt a fizetés. A sikeres online fizetést követően a rendelés során megadott e-mail címre elektronikus számlát küldünk.
Amennyiben véletlenül bezárta a képernyőt és egy későbbi időpontban szeretne fizetni, akkor először meg kell nyitni a weblapunkat, majd az aktuális megrendelését megnyitva tudja majd kifizetni a végösszeget a bankkártyás fizetés gombra kattintva.
2. előre utalás: ebben az esetben a megrendelés leadása után kapni fog egy emailt, amiben megtalálja az utalással kapcsolatos tudnivalókat, bankszámlaszámot, stb.
3. Személyesen virágszalonunkban készpénzzel vagy bankkártyával – 1084 Budapest, Víg utca 20.
Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, úgy a megrendelt virágot a megrendeléstől számított 24 órán belül át kell venni. Amennyiben nem vették át, vagy nem jelezték a késést, úgy a megrendelést töröljük.
Szállítási feltételek
▪ A szállítás, az áru meghatározott időn belüli címzetthez történő eljuttatása.
▪ A megrendelt termék szállítását a Szolgáltató szervezi.
▪ A szállítás ügyfélszolgálati munkaidő alatt történik.
▪ Az ügyfélszolgálati munkaidőn kívül érkezett rövid határidejű megrendelések a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre, a szállítási időtartam feltételei szerint.
▪ A Megrendelő által megadott szállítási időpont, preferált időpontnak tekintendő, a szállítási időpontok nem garantáltak.
▪ A szállítások kézbesítése kizárólag munkanapon, ügyfélszolgálati munkaidő alatt garantált.
▪ Amennyiben a megadott címen a személyes kézbesítés nem lehetséges, de harmadik fél (pl.: családtag, szomszéd, recepciós, munkatárs stb.) bevonásával biztosított a kézbesítés, úgy az átadható és a megrendelés teljesítettnek tekintendő.
▪ Sok esetben a termék kiszállítási időpontja egyeztetésre kerül a címzettel, a személyes kézbesítés érdekében.
▪ A Megrendelő kérheti a címzettel való kapcsolatfelvétel kizárását – a megrendelésnél a ’szállítási megjegyzés’ rovatba feltüntetve. Ebben az esetben a Megrendelő vállalja, hogy amennyiben a címzett nem tartozik a kiszállítás időpontjában a megadott címen, úgy harmadik személy bevonásával is történhet a kézbesítés. Abban az esetben, ha a termék nem kézbesíthető sem a címzettnek, sem harmadik személynek, úgy az a partner üzletbe kerül visszaszállításra. A termék így a partnerüzletben átvehető – címzett vagy Megrendelő által – vagy újbóli szállítási díj ellenében kérhető a címre való újra szállítás.
▪ Nem otthoni szállítási cím megadása esetén (pl.: munkahely, egészségügyi intézmény, szálloda, kemping, nyaraló falu, idősek otthona, laktanya, előadás, művész fellépés, koncert stb.) az intézmény aktuális szabályzata szerint történik a kézbesítés.
▪ Különleges helyszínekre (pl.: repülőtér, kikötő, vonat-buszállomás stb.) kizárólag előre egyeztetéssel lehetséges a szállítás. Amennyiben egyeztetés nélkül kerül megrendelésre termék, úgy a Szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését és gondoskodik a vételár megtérítéséről.
▪ Amennyiben a teljesítés alól felmentő ok, vis maior vagy egyéb hátráltató tényező zavarja meg a szállítást, a Szolgáltató megtesz mindent, hogy tájékoztassa a Megrendelőt.
▪ A Megrendelőnek joga van a sikertelenül kézbesített, át nem vett terméket személyesen átvenni a partnerüzletben vagy kérheti a termék újra szállítását, annak szállítási díj megfizetése ellenében. A 3 napig át nem vett terméket, teljesült szolgáltatásként kezeli a Szolgáltató és selejtezi azt.
▪ Ritka esetben a kiszállítás nem megoldható, melyről a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt.
▪ Ritka esetben a kiszállítás a megrendelt értéken nem megoldható, mely esetben a Szolgáltató értesíti a Megrendelőt az árváltozásról. Ez esetben a Megrendelőnek joga van a megváltozott értékű szolgáltatást igénybe venni vagy elállhat a vásárlástól.
Kézbesítési feltételek
▪ A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a termék átvételre kerüljön.
▪ Amennyiben a terméket átvették, úgy reklamációnak és elállásnak helye nincs.
▪ Abban az esetben, ha a termék átvétele visszautasításra kerül és az nem a termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatos, úgy a termék átvettnek, a szolgáltatás teljesítettnek tekintendő.
▪ Abban az esetben, ha a kézbesítő partnerüzlet és a címzett a Megrendelő által eltérő dátumon vagy időpontra egyezteti a termék átadás-átvételét, úgy a Megrendelő a megváltozott teljesítési időpontot elfogadja. A szolgáltatás az eltérő dátumon vagy időponton kerül teljesítésre.
▪ Amennyiben a címzett nem elérhető, úgy a megrendelt és elkészített termék 3 napig kerül megőrzésre. Az így megőrzött és sem a címzett, sem a megrendelő által nem átvett terméket, a 4. napon a Szolgáltató selejtezi és átvettnek tekinti. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szolgáltatás illetve a termékkel okozott károkért, a szolgáltatással igénybe vett üzenet tartalmáért és a küldés céljáért.
Csomagküldés információk
▪ A termékeket a Szolgáltató partnere a Posta szállítja és munkanapokon 8-17 között kézbesíti.
▪ Csomag vidékre szállítás esetén előfordulhat (ritkán) 1-2 napos eltérés, de erről a Megrendelő értesítést kap.
▪ A csomagküldésre vonatkozóan a Szolgáltató partner általános szerződési feltételei az irányadó: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf
Visszaküldés
▪ Termék visszaküldése kizárólag a Szolgáltató és a Megrendelő előzetes egyeztetése alapján lehetséges.
▪ Minden, a Szolgáltató által elfogadott visszaküldés esetén, a Megrendelő jogosan kérheti az áru cseréjét vagy a vételár visszatérítését.
▪ A szállítás során megsérült terméket, visszaküldés esetén a Szolgáltató saját költségre cseréli.
▪ A megrendelt termék minőségi, vagy mennyiségi reklamáció alapja, mindig egy, az átvétel időpontja körül készült fénykép. Reklamációt a kézbesítés követő 3 napon belül tudja a Szolgáltató befogadni és kezelni. Vizuális bizonyíték (fénykép) hiányában reklamációt, a már átvett termékkel kapcsolatban a Szolgáltató nem fogad el. Más kártérítésnek helye nincs.
▪ Visszaküldés esetén a visszaszállítás költsége a Megrendelőt terheli.
▪ A web áruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket.
▪ A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden esetben egyezteti a vásárlóval.
Elállás joga
▪ Mivel a termék kifejezetten a megrendelő kérésére állítottak elő és természeténél fogva gyorsan romlandó, úgy amennyiben a termék átvételre került reklamációnak, elállásnak helye nincs.
▪ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó. Mivel a virág is romlandó, így nem vonatkozik rá a 14 napos elállási jog!
▪ A törvény további részleteinek megtekintéséhez kattintson ide.
▪ A megrendelt szolgáltatás a tervezett teljesítési dátumot megelőző 24 órán belül nem vonható vissza.
Adatkezelés
▪ Az web áruház használata során a Szolgáltató részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Szolgáltató alvállalkozója, szerződött- vagy közreműködő partnere, illetve amennyiben az a kézbesítéshez szükséges. (Pl: posta – a megrendelés kézbesítéséhez szükséges adatok).
▪ Statisztikai célokból a webáruház böngészése folyamán technikai információk (IP cím, látogatás időtartama, stb.) kerülnek rögzítése.
▪ Ezen adatokat a Szolgáltató kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
▪ A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben a Megrendelő nem engedélyezi a cookie-k használatát, az letiltható a böngésző beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatók. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
▪ A regisztráció folyamán rögzített adatokat a Szolgáltató mindaddig megőrzi, amíg a Megrendelő nem kéri azok törlését.
▪ A Megrendelő adatai (kivétel a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok) törlését, módosítását írásban, a norbert.mata@moaijungle.hu e-mail címen kérheti.
▪ A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók.
▪ A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó/Megrendelő elfogadja a Szolgáltató általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.
▪ Adatvédelmi tájékoztató illetve és adatkezelési elvek itt találhatók: Adatvédelmi Tájékoztató
Jogvita
▪ A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
▪ A megegyezés hiányában a felek kikötik a Pesti Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.
▪ A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
▪ A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.
Tartalom és szerzői jogok
▪ A honlap tartalma, illetve oldalainak bármilyen alkotóeleme (szöveg, kép, stb.) Mata Norbert E.V. szellemi alkotása, amely – eltérő megjelölés hiányában – csak a tartalomszolgáltató előzetes írásbeli engedélyével használható fel.
▪ A másodközlésnek meg kell felelnie – többek között – a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. tv., a Büntető Törvénykönyv 2012. évi C. tv., a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. és a Sajtóról szóló 2010. évi CIV. tv. vonatkozó rendelkezéseinek. A tartalomszolgáltató engedélye nélkül az oldalak bármely alkotóeleme (együtt és külön-külön is) on-line vagy nyomtatott reprodukálása nyilvános közzététel céljából tilos.
▪ Előzetes írásos engedély nélkül a honlap tartalmi elemei nem helyezhetők el sem nyilvános, sem zárt adatbázisban. A honlap tartalmi és formai alkotórészei közlési engedély esetén sem változtathatók meg, és nem használhatók fel a honlap tartalmától eltérő célra. A honlap tartalmának szerzői joga a tartalomszolgáltatót illeti meg, kivéve azt az eseteket, ha a konkrét dokumentumban más forrás van feltüntetve, vagy a szerzői joggal kapcsolatban egyéb közlés történik. A tartalomszolgáltató által közzétett, harmadik személyek szellemi alkotásait (cikkek, tanulmányok) felhasználni kizárólag a Szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. tv. rendelkezései szerint lehetséges. Minden, e korlátokat átlépő felhasználáshoz az adott szerző hozzájárulása szükséges.
▪ A felhasználási feltételek módosulása esetén a tartalomszolgáltató e változásokat a honlapon teszi közzé.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az Általános Szerződési Feltételeket bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek módosítását jogszabály kizárja.
Szolgáltatói információ
Cég neve: Feel the Jungle Kft.
Cég székhelye: 1082 Budapest, Harminckettesek tere 6/a
Cég adószáma: 32220520-2-42
Bank neve: Országos Fizetési Szolgáltató
Bankszámlaszám: 22222222-35411862
KAPCSOLAT – ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.
hétfő: 08:00 – 20:00
kedd: 08:00 – 20:00
szerda: 08:00 – 20:00
csütörtök: 08:00 – 20:00
péntek: 08:00 – 20:00
szombat: 11:00 – 16:00
vasárnap: 12:00 – 16:00
email: norbert.mata@moaijungle.hu
Telefon: +3630 128 0714
Cégünk törekszik az internetes magatartási kódex (Netikett, Netiquette), illetve a magyar tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódexe betartására. Kérjük, tegyen Ön is hasonlóan. A Magyar tartalomszolgáltatók egyesületének etikai kódexéről bővebben itt olvashat.
Könnyű és gyors vásárlást kívánunk és természeten nagy örömöt, sikert a megajándékozottnak.
Amennyiben elégedett szolgáltatásunkkal mondja el minél több ismerősének, ha pedig véletlenül gondja volt mondja el nekünk.
Élvezze az életet, szerezzen örömet virággal! Virágküldés több mint ajándékozás.
Érvényes: 2021. Szeptember 1. napjától